HR adminisztrátor

Job description

Az ICF Tech Hungary egy kb. 50 fős amerikai szoftverfejlesztő vállalat leányvállalata. Termékeink között szerepel többek között live streaming és fizetési rendszerek fejlesztése. Cégünk folyamatosan növekszik, ezért a februárban felállt HR csapatunkba keresünk egy lelkes kollégát, aki főleg adminisztratív területen tud minket támogatni. A jelenlegi csapat három főből áll: egy HR menedzserből, egy HR generalistából és egy főleg marketing jellegű feladatokkal foglalkozó content specialistből.

Mi vár rád ebben a pozícióban?

  • Munkaügyi papírok kiállítása, szkennelése, aláíratása (pl. jelenléti ívek, táppénzes papírok, eszközátvételek)

  • Belső adatbázisok naprakészen tartása

  • Be- és kiléptetés: szerződések előkészítése, orvosi alkalmassági vizsgálatok megszervezése, hozzáférések igénylése, társosztályokkal való egyeztetés, meetingek szervezése

  • Szabadságok és egyéb hiányzások nyilvántartása

  • Toborzáshoz tartozó adminisztratív feladatok: hirdetések posztolása, ajánlatok előkészítése, folyamat nyomon követése és esetenkénti adattisztítás

  • Kollégákkal való kapcsolattartás, beérkező munkaügyi kérdések megválaszolása

  • Érdeklődéstől függően egyéb feladatokba is be tudunk vonni (toborzás, HR projektek)

Job requirements

Kit keresünk?

  • Egy-két éves tapasztalat az adott munkakörben, valamint tanulási hajlandóság. A motiváció fontosabb a szenioritásnál, belépést követően megtanítunk mindent.

  • Precíz munkavégzés a jogszabályoknak való megfelelés miatt.

  • Önálló munkavégzés: bár csapatban dolgozunk, de mindenkinek megvan az adott feladatköre. A betanítás alatt persze elmondunk mindent, akár százszor is.

  • Monotóniatűrés: nem árulunk zsákbamacskát, a feladatok egy része nem a legizgalmasabbak közé tehető (szkennelés), viszont jó társaságban repül az idő!

  • Innovatív, folyamatszemléletű gondolkodásmód: sok folyamatunk ki-/átalakítás alatt van, ezért nagyra értékeljük, ha vannak saját ötleteid,

  • Emberekkel való közös munka szeretete: tudjuk, néha nehéz. :)

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás: bár a kollégák többsége magyar, az anyacég miatt az angol is fontos. Nem kell, hogy tudd a legbonyolultabb igeidőket és nyelvtani kivételeket.


Mit tudunk nyújtani számodra?

  • Versenyképes fizetés, fiatalos környezet, szuper csapat, modern iroda

  • Stresszmentes környezet: ez nem azt jelenti, hogy nincsenek kihívások, hanem azt, hogy a munkamennyiség kezelhető, nem kell kapkodni és tegnapi határidőre feladatokat megcsinálni. Ezt nem csak mi mondjuk, a legutóbbi elégedettségmérés is alátámasztja ezt.

  • Minimum havi egy csapatépítő, amit természetesen a cég fizet minden csapatnak

  • Cég által biztosított angol tanfolyam

  • Kb. heti 2 nap home office és rugalmas munkaidő

  • Bónusz évente két alkalommal

  • Lehetőség külső és belső szervezésű konferenciákon, workshopokon, trainingeken, angol nyelvtanfolyamon való részvételre

  • Egyéb béren kívüli juttatások: egészségbiztosítás vagy sporttámogatás